כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

דיאטנית

בקריית שמונה

דיאטנית מומחית ומנוסה בקריית שמונה 🥑תעזור גם לכם בהקניית הרגלי תזונה נכונה ובריאה בהתאמה למה שנכון לכם❗ התקשרו עכשיו📞 ליעוץ ללא התחייבות ✨

דיאטנית ותזונאית שירותים עיקריים

כמעט בכל מצב בחיים מומלץ להגיע לדיאטנית או תזונאית כדי שתעזור לכם לעשות שינוי באורח החיים. התרבות בה אנחנו חיים כיום מצד אחד מקדשת את המידיות של מזון וצריכה מסיבית של אוכל גם כאשר אנחנו לא צריכים לאכול ומנגד, הגלובליזציה חושפת אותנו למגוון הרחב של מאכלים שונים שיש לתרבויות העולם להציע. השילוב של השניים מכניס אותנו לבלבול ומבוכה. יש כל כך הרבה אפשרויות לאוכל ולמזון, מה כדאי לנו לבחור? איך אפשר להנות מהמאכלים שאנחנו אוהבים מבלי לעשות נזק לגוף שלנו? דיאטנית מקצועית יכולה לעזור לכם להבין יותר טוב את עצמכם וגם את המגוון הרחב שיש בעולם האוכל של ימינו.

מתי מגיעים לדיאטנית תזונאית

  • ייעוץ והדרכה לתזונה נכונה
  • עודף משקל
  • תת משקל
  • השמנת יתר
  • סכרת
  • מחלות כליה
  • בעיות במערכת העיכול
  • מחלות לב
  • הפרעות אכילה
  • טיפול תזונתי לילדים ונוער

כאשר אנו נחשפים לבעיה בריאותית שמשפיעה על צריכת המזון שלנו, דיאטנית או תזונאית בקליניקה יודעת כיצד לעזור לכם לעשות את השינוי התזונתי בצורה הנכונה לכם ביותר וגם הבריאה ביותר. עם דיאטנית ואנשי מקצוע בתחום התזונה ופיקוח משקל אתם תוכלו לסחוט לימונדה מהלימונים ולמרות הגילוי על המחלה, תוכלו לראות דרכי התמודדות פשוטות שיעזרו לכם עם תהליך הקבלה ועם המשך החיים לצד המחלה.

תזונאית קלינית לתזונה נכונה

גם עם מחלות שמושפעות מהתזונה שלנו וגם כאשר אנו פשוט מעוניינים בשינוי שיאפשר לנו להרגיש טוב יותר בתוך גופנו, דיאטנית יודעת ללכת יחד איתכם בדרך החדשה הזו במקצועיות וברגישות ובצורה כזו שתבטיח לכם הצלחה והנאה מהדרך. אני מאמינה שמגיע לנו להנות מהמזון. התחושה שעולה בלב כאשר אנו לוקחים ביס ממנה טעימה היא כל כך חשובה ומשמעותית. אנו חווים רגעים קטנים של אושר כאשר אנו נהנים באכילה ואני מאמינה שדיאטה טובה היא דיאטה ששומרת על אותה תחושה ומנסה לשחזר אותה כמה שיותר פעמים לאורך היום. בדרך כלל, היא גם זו שתוכלו לשמור עליה לאורך החיים.

מחפשים דיאטנית מומלצת בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר ואנו נחזור לתיאום פגישה בהקדם >>>

אוכל בריא נמצא בכל מקום, עם דיאטנית אנו לומדים איך להתנהג איתו. איך להפוך מנה אהובה שחשבנו שלא עושה לנו טוב לכזו שאנו נהנים ממנה כל פעם מחדש גם גופנית. עם תכנון נכון של ארוחות, כמויות מדויקות של משפחות המזון בארוחות שלנו ועם המגוון הרחב ששוק המזון מציע לנו כיום, ניתן להנות מכל שינוי תזונתי לאורח זמן.

עם דיאטנית תזונאית הנותנת שירות ומקבלת מטופלים בעיר בקרית שמונה אנו גם לומדים להנות מתהליך הכנת האוכל. הרבה מאיתנו צורכים מזון לא בריא מכיוון שהוא "קל" יותר להכנה אבל עם דיאטנית והצוות בקליניקה בקרית שמונה תופתעו לגלות כמה זה לא נכון. כמה מאכלים מזינים אנחנו יכולים "לארגן" בשניות אם רק ניחשף אליהם. מנות בריאות, מזינות וטעימות להפליא אינן מורכבות ממצרכים יקרים או דורשות זמן הכנה ארוך והכנת אותן מנות יכול להפוך להיות התחביב החדש שלכם עם תזונאית!

תזונאית קלינית לטיפול בהפרעות אכילה

כיום אנו יודעים לאבחן מגוון סוגים של הפרעות אכילה. הפרעת אכילה היא מחלה לכל דבר ועלולה לגרום למוות באחוז לא מבוטל של המקרים ולכן, אם יש לכם הפרעת אכילה, עליכם להיות מטופלים על יד צוות של בריאות נפש, עובד סוציאלי, פסיכולוג מומחה, פסיכיאטר או תזונאית קלינית. 

הפרעות אכילה, מאופיינות דווקא כהפרעה נפשית. השליטה שיש לנו במזון שאנו מכניסים לגופנו, מוצגת בצורה קיצונית אצל אנשים בעלי הפרעות אכילה כמו גם מקרים של חרדה או דיכאון. במאה השנים האחרונות (ואולי כבר קודם לכן) העיסוק בדימוי הגוף הפך ליותר ויותר מרכזי. נשים וגברים כאחד מסתכלים על נראותם בביקורת נוקבת וזה מוביל בהרבה מקרים להפרעות אכילה ברמות שונות.

תזונאית בקרית שמונה לטיפול בהפרעות אכילה, מאפשרת למטופל או למטופלת לקבל תפריט מותאם לצרכיהם הבריאותיים והנפשיים כאשר כל גורמי המקצוע עוקבים אחר ההקשבה של המטופלים והעמידה בתפריט החדש. טיפול בהפרעות אכילה מלווה בגורמים מבריאות הנפש שעוזרים למטופלים או מטופלות להתמודד עם הבעיות הנפשיות שהובילו אותן/ם להפרעת האכילה בעוד שהתזונאית מתרכזת יותר בהיבט הגופני ומייצרת את התנאים לכך שגוף החולה יקבל את כל אבות המזון וכמות המזון הנדרשת לתפקוד בריא, זאת תוך התחשבות כמובן במטופל/ת עצמם, בצרכים שלהם ובקושי שהם חווים.

חשוב לציין, אנשים רבים פונים לטיפול או אימון אצל קואצ'ר מאמן אישי במטרה להגיע למשקל גוף נכון ומימדים רצויים. חשוב לזכור כי קואצ'ר הוא מטפל באימונים פיסים ואימוני כושר בעוד דיאטנית אמורה לפקח על המשקל ולנהל אותו לנתונים תקינים ונכונים הבריאים לנו. 

ככל שמטפלים בהפרעת האכילה מהר יותר, כך גובר הסיכוי להחלמה מלאה ולכן אם אתן או אתם חושדים לגבי הפרעות אכילה אצלכם או בסביבתכם, כדאי לקבל ייעוץ ראשוני לגבי הפרעת האכילה אצל פסיכולוג או תזונאית ולהתחיל לטפל במידת הצורך כמה שיותר מהר. הדפוסים של הפרעות האכילה עלולים להקשות לא רק על בריאותכם הגופנית אלא על כל איכות החיים שלכם, הגופנית והנפשית כאחד.

ירידה במשקל בעזרת תזונאית

אם אתם מעוניינים או נדרשים לנהל את המשקל שלכם, בעזרת מפגשים עם דיאטנית תוכלו לבוא אל התהליך הזה עם פחות פחד ועם התכווננות נכונה יותר. דיאטנית בעיר מראה לכם שאין ממה לפחד ושאתם עדיין יכולים להנות ממגוון רחב של מאכלים. אולי הכמויות ישתנו ואולי התדירות, אולי גם יתווספו לדיאטה שלכם מאכלים שעוד לא הכרתם. כל אחד הוא יחיד ומיוחד ולכן עם דיאטנית  אתם זוכים ליחס ושירות מקצועי וייחודי שמסתכל רק עליכם ועל הצרכים שלכם.

עם דיאטנית אתם יכולים להתמודד עם תהליך שינוי התזונה בעוצמה רבה ובהתרגשות! אתם תעברו שינוי משמעותי שיגרום לכם לרדת במשקל, לאהוב את הגוף שלכם מבפנים ומבחוץ, לחיות אורח חיים בריא ושליו יותר וכן להיות רגועים יותר ונינוחים. כשהגוף מקבל מה שהוא צריך – הנפש שלנו מחייכת, דיאטנית מומלצת עוזרת לכם להנות מהאוכל מחדש!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מונית בקרית שמונה >>>
הסעות באזור קריית שמונה >>>
טכנאי גז מקצועי בקריית שמונה >>>
מדביר מומלץ באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן