כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

דיאטנית

בקריית שמונה

דיאטנית מומחית ומנוסה בקריית שמונה 🥑תעזור גם לכם בהקניית הרגלי תזונה נכונה ובריאה בהתאמה למה שנכון לכם❗ התקשרו עכשיו📞 ליעוץ ללא התחייבות ✨

אודות

בקריית שמונה

לא מוותרים על הטעם לחיים

סוכרים ופחמימות, שלרוב מהווים חלק משמעותי מהמאכלים האהובים על רובנו, הם חלק בלתי נפרד מפירמידת המזון שמכילה את הבסיס לתזונה הבריאה. עם כמות נכונה של כל שלביה של פירמידת המזון, כן, גם של פחמימות וסוכרים, תוכלו להגיע אל המשקל הרצוי שלכם, לשפר את בריאותו של גופכם, להרים את הדימוי העצמי וכל זה כאשר מצב הרוח שלכם רק יעלה בכל שלב בתהליך.

שומרים גם כשקשה

כדיאטנית מקצועית בקרית שמונה עם ניסיון רב שנים אני מודעת לכך שיהיו קשיים. כל שינוי בחיים מביא קשיי הסתגלות ותחושת אובדן אבל שינוי הוא לא תמיד דבר רע והחיים שהיה פעם לא תמיד היו טובים. לכן עם דיאטנית בקרית שמונה אתם יכולים לעשות את השינוי הכל כך משמעותי הזה עם ליווי מקצועי ואמין שגם נותן לכם את המקום לחוות את הקשיים ולהתמודד איתם.

ליווי מקצועי עם דיאטנית קלינית

עם הכלים שנלמד במפגש הראשון, נבנה יחד תפריט ניסיוני ותוכנית פעולה. נחליט מה היעדים המציאותיים ביותר ונתחיל לפרק את המסע הזה שלב אחר שלב. אני מאמינה בראש ובראשונה בטוב שלכם. אם אתם תרגישו טוב, תהיו מאושרים, תהיו מסופקים מהאוכל לאורך כל התהליך, כך אני יכולה להיות יותר בטוחה שאתם תוכלו להמשיך עם אורח החיים החדש שאתם מתחילים להתרגל אליו. במהלך הפגישות נבצע אימונים לגוף שלנו ואימונים פנימיים יותר המשפיעים על התודעה, הדבר דומה מאד לטיפול פסיכולוגי אשר מבוצע על ידי פסיכולוג מוסמך רק שבפגישות שלנו אנו נרכז את המאמצים בפיקוח משקל והגעה למשקל גוף נכון.

שומרים על מוטיבציה

בפגישות הבאות, נעקוב אחרי ההתקדמות שלכם. איפה אתם נתקלים בקשיים ומנגד, אילו הצלחות מגיע לכם לחגוג. ננסה למצוא פתרונות שיקלו עליכם את השינוי ונגלה יחד האם אתם מעוניינים לקבל עליכם עוד אחריות. ניחשף לקצב שמתאים לכם. הרבה אנשים באים עם המון מוטיבציה למפגש הראשון ולאחר שבועיים, כבר אינם מסוגלים להתמיד בקצב בו התחלנו ולכן, נלמד תוך כדי תנועה מהו הקצב האמיתי שלכם ונלמד גם כיצד להיעזר בו.

שומרים על גיוון

נתאים ונשנה את התפריט שלכם, נגלה יחד על עוד ועוד אפשרויות וארוחות אופציונליות שאתם יכולים לנסות ונמשיך לעשות מהתהליך הזה חוויה נעימה ומרגשת ככל הניתן. אני מודעת לקושי שבשינוי ולכן גם אני עושה את הטוב ביותר כדי להיות לכם מקום של עוצמה. אני זמינה לכם בכל עת להתייעצויות, לשאלות וזמינה לכם בעיקר בשביל אותם רגעים שאתם צריכים עידוד או עזרה.

מקצועיות והכלה

בשביל לעשות תהליך תזונתי מוצלח, חשוב לעבוד יחד עם דיאטנית בקריית שמונה שמביאה לכם מתוך שנות ניסיון ארוכות וידע מקצועי נרחב גם את הפתרונות הטובים והמתאימים לכם ביותר וגם את האוזן הקשבת והמודעת לקושי של שינוי כה משמעותי באורח החיים. דיאטנית בקרית שמונה לא דורשת מכם רק להצלחות ואיתה ניתן להתמודד עם האתגרים בצורה הטובה והמועילה ביותר.

אודות דיאטנית בקריית שמונה

דימוי הגוף הופך להיות יותר ויותר משמעותי עם השנים. אנחנו נחשפים לאידיאל היופי שעם כמה שהוא הופך להיות מגוון יותר, הוא עדיין לא תואם את המציאות הפשוטה. העובדות הן שלכל אדם יש גוף מיוחד משלו שמושפע ממזונות שונים בצורות שונות. חילוף החומרים משתנה מאדם לאדם, הנטייה הגנטית להשמנה או הרזיה משתנה גם היא והרבה פעמים הסביבה דורשת מאיתנו להתיישר אל אידיאל היופי הבלתי מושג.

מחפשים דיאטנית מומלצת בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר ואנו נחזור לתיאום פגישה בהקדם >>>

בעזרת דיאטנית בקרית שמונה אתם יכולים ללמוד לאהוב את הגוף שלכם מבפנים החוצה. עם תזונה שמותאמת במיוחד בשבילכם, שלוקחת בחשבון את הרצונות שלכם וגם את היכולות הפיזיות של הגוף שלכם, אתם יכולים להתחיל תהליך של בניית הדימוי העצמי שלכם מחדש ולגלות את עולם הקולינריה השופע שמציע בתוכו אינספור מאכלים טעימים ומזינים.

במקרים רבים, אנשים מעדיפים ללכת לפגישה אצל קואצ'ר מאמן אישי, חשוב לציים כי מדובר בשני תחומים שונים. מאמן אישי קואצ'ר מתרכז באימונים פיסים בעיקר בעוד דיאטנית מתרכזת בפיקוח וניהול משקל גוף.

פגישה אישית או קבוצתית עם דיאטנית בקרית שמונה

בשני המקרים אני מאמינה שעל הפגישה הראשונה להיות אישית. כך אוכל להקדיש את כל הזמן בפגישה כדי להכיר אתכם ואת הצרכים שלכם. אני חושבת שהפגישה הראשונה ורמת ההיכרות היא המפתח להצלחת התהליך ולכן, גם אם בסוף תבחרו בתהליך קבוצתי, כדאי את הפגישה הראשונה שנעשה רק אני ואתם.

הפגישות הקבוצתיות עם אנשים שחווים מצבים דומים לשלכם יכולות לעזור. אתם תיחשפו שם לעוד אנשים שחווים בדיוק את הקושי שלכם. כל אחד מגיב לשינוי אחרת ובקבוצה אנו מגלים כמה השוני הזה מכיל בתוכו גם הרבה דמיון. ההשוואה שלנו ליתר בני הקבוצה משתיקה את הביקורת העצמית שכל אחד מאיתנו חווה ומאפשרת לנו לשתף את הרגשות שלנו, הקשיים וגם את ההצלחות, בחברת אנשים שהכי מבינים אותנו בעולם.

בפגישות האישיות יש יותר מקום להתרכזות בכם ורק בכם. לדעתי, הבחירה בין שתי האפשרויות היא בעיקר מבחינת הנוחות שלכם. האם אתם מאמינים שנוכחותה של קבוצה שעוברת את אותם תהליכים כמוכם תעזור? בחרו להגיע לפגישות קבוצתיות. אם אתם מעדיפים להתרכז בתהליך שלכם עם דיאטנית בקרית שמונה בלבד, פגישות אישיות הן התשובה.

בכל מקרה, דיאטנית בקרית שמונה מלווה אתכם לאורך כל הדרך מבניית התפריט ועד ההגעה אל היעד. עם שירותים שונים מקצועיים ואדיבים שמשלב בתוכו המון אמפתיה, נוכל להגשים את המטרה בזמן הנכון ובצורה הטובה ביותר. שינוי אורח חיים הוא תהליך הדרגתי אבל כאשר עושים אותו בסבלנות ועם מודעות גבוהה, השינוי הופך לאורח החיים החדש שלנו ואנו לומדים כל יום לאהוב אותו יותר.

איטום גרוע = עובש קבוע!

האיטום נועד להפריד בין מים, לחות או רטיבות, מלהגיע ולחלחל אל תוך קירות או גג הבית. איטום באיכות נמוכה יכול בסופו של דבר, להתפוררות המבנה ולצמיחת עובשים רעילים ברחבי הבית ולכן חשוב לקחת את קבלן איטום באריאל שעושה אצלכם בבית את עבודת האיטום המקצועית והאיכותית ביותר במחירים נוחים במיוחד! 

אף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הלא כל כך נעימה שלמצוא את תקרת הבית מונחת לה על רצפת חדר המקלחת. את נושא האיטום חשוב לקחת בכובד ראש גם מבחינה בריאותית, העובש הוא פטרייה שנוצרת מרטיבות ולחות וכאשר אנו נושמים אותו למשך זמן, הוא עלולה לייצר בעיות נשימה ואפילו בעיות בריאותיות חמורות. אם נתקלתם בבעיית רטיבות בביתכם אל תתמהמהו – קראו לקבלן איטום באריאל ותנשמו לרווחה! 

בשביל עבודות איטום מקצועיות ואיכותיות, קבלן איטום באריאל מקצועי ואמין, מבצע עבודות איטום כבר שנים ברמה המקצועית ביותר. בין אם אלה עבודות איטום גגות באריאל ובין אם לקירות המבנה, כל בית לגופו יקבל את עבודת האיטום המתאימה לו ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בגלל שאיכות עבודת האיטום היא כל כך משמעותית לאיכות הבניה ולאיכות חייכם בכלל, יש מעט מאוד קבלני איטום מקצוענים ואמינים בשוק. אל תפספסו את הטוב ביותר – פנו אלי עוד היום לייעוץ והצעת מחיר! 

אל תהיה אטום! – תדאג שהבית שלך יהיה!

פתח תפריט

ממליצים על דיאטנית בקריית שמונה

דילוג לתוכן