כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

דיאטנית

בקריית שמונה

דיאטנית מומחית ומנוסה בקריית שמונה 🥑תעזור גם לכם בהקניית הרגלי תזונה נכונה ובריאה בהתאמה למה שנכון לכם❗ התקשרו עכשיו📞 ליעוץ ללא התחייבות ✨

שאלות ותשובות דיאטנית בקריית שמונה

יש לכם שאלה ולא מוצאים תשובה? מוזמנים לבדוק את השאלות הפופולריות הנשאלות בתחום. 

שאלה:

 שאלה לדיאטנית בקריית שמונה – שלום וברכה.

אכילה רגשית? האם זה תחום שבו דיאטנית יכולה לעזור ?

תשובה:


שאלה:

 בוקר טוב ואהלן, שאלה..

בעצם במה תעזור לי הדיאטנית? בסוף היום צריך דיאטה ואין חולק על זה, וצריך כוח רצון לעשות את הדיאטה ולשמור עליה,וגם על כך אין חולק. איך דיאטנית מומלצת בקרית שמונה עוזרת בשתי נקודות קריטיות אלו?

תשובה:


שאלה:

 התמדה. הבעיה שלי עם דיאטה זו ההתמדה. האם דיאטנית מקצועית ומנוסה בקריית שמונה יכולה לעזור לי בתחום למרת שעושה הרושם שהנושא הוא נפשי יותר מפיזי ?

תשובה:


 

 שאלה:

 שאלה לדיאטנית באמת מקצועית, משהו שמטריד אותי מאד בקשר לדיאטה שלי, אני שומרת על דיאטה בצורה ממש טובה, אוכלת הכל נכון והכל במידה, דיאטה מעולה, אבל . . . לא מצליחה לרדת במשקל, לפני שאני משלמת כסף ובאה לדיאטנית מקצועית מנוסה וותיקה בקריית שמונה, אני רוצה לדעת האם יש לדיאטנית איך לעזור לי. תודה מראש!

תשובה:


 

 שאלה:

יש לי אקנה חצ'קונים ופצעונים, אומרים לי שזה קשור לתזונה, האם זה נכון ? ובמידה וזה נכון האם דיאטנית מקצועית וטובה יכולה לעזור לי בדיאטה שתוריד את התופעות האלו ? מצפה .

 

תשובה:


 

 שאלה:

 שאלה לדיאטנית מקצועית באמת בצפון ובקרית שמונה. השאלה לגבי דיאטת חלבונים. אני פוגש אנשים שהדיאטה הזו עובדת להם, האם זו דיאטה טובה ? האם זו דיאטה מומלצת? האם את כדיאטנית מקצועית מנוסה ומומלצת בקרית שמונה יודעת לעבוד עם דיאטת חלבונים ותדעי להדריך אותי בסוג דיאטה כזה ?

תשובה:


 

 שאלה:

 לדיאטנית הטובה בקרית שמונה שלום וברכה. 

מים! השאלה שלי לגבי מים.

יש לנו במשפחה ויכוחים של שנים כמה מים צריך לשתות, וכמה ששואלים יותר שומעים יותר דעות, השאלה הראשונה, אליך כדיאטנית מומחית, כמה מים צריך לשתות? והשאלה השניה, האם נתון זה אינדוודואלי ומשתנה מאדם לאדם? או שיש כמות גורפת שצריך לשתות וזהו ?

תשובה:


 

 שאלה:

 לדיאטנית שלום.

אני סובלת מעצירות, האם יש דיאטה לנושא הזה שאת יכולה להמליץ עליה שתעזר לי? תודה מראש.

תשובה:


 

 שאלה:

 ילדים שמנים. את כדיאטנית מומחית, באיזה גיל היית ממליצה לילדים שמנים להתחים בדיאטה, וממה צריך להזהר בדיאטה כזו ? בברכה. 

תשובה:


 

 שאלה:

 

תשובה:


 

 

ניווט מהיר:
אנו בקול קריית שמונה מביאים לכם את כל המידע אודות הדיאטנית והתזונאית הטובה ביותר בקרית שמונה והסביבה. הקליניקה שלנו נותנת שירותים רבים החל מייעוץ וניהול משקל ולמגוון לקוחות. אנו עובדים בפריסה אזורית רחבה ובאזורי עבודה רבים בצפון ובסביבת קרית שמונה. אנו נשמח לענות על כל שאלות שעולות לכם בהמלך הזמן, כמו כן, תוכלו ליהנות.
כל בעלי המקצוע המפורסמים באתר הם אנשי מקצוע עם המלצות של לקוחות קודמים. בכל מקצוע תוכלו למצוא מגזין הנותן מידע מקצועי לגולשים באותו תחום.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן