כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מדריך טיולים

בקריית שמונה

אזורי עבודה עיקריים: מדריכי טיולים קריית שמונה​

מחפשים מדריכי טיולים בקרית שמונה לטיול משפחתי? מחפשים מדריכי טיולים בקרית שמונה לתלמידים? סיורים מודרכים בצפון ? סיור מודרך בראש פינה לעובדים? הגעתם למקום הנכון! הקול קריית שמונה מביא לכם את אנשי המקצוע האמינים ביותר, עם ההמלצות הטובות ביותר!

מדריכי טיולים בקרית שמונה יוצרים עבורכם את הטיול המושלם! עם שנות ניסיון רבות בהרי הצפון והסביבה אתם זוכים לטיולים מודרכים מושקעים ומתאימים במיוחד עבורכם! מדריכי טיולים בקרית שמונה והסביבה מראים לכם את הצפון כמו שמעולם לא ראיתם במחירים נוחים במיוחד!

מי צריך מדריכי טיולים קריית שמונה?

מסלולים בקרית שמונה עם מדריכים טיולים בקרית שמונה, סיורים מודרכים בצפון למשפחה ולעובדים, סיור מודרך בראש פינה, סיור בקרית שמונה סיורים קולינריים בצפון, סיורים מודרכים בצפון בעקבות הקרבות ומדריכי טיולים בקרית שמונה לטיולים שונים בטבע הגלילי.

מדריכי טיולים בקרית שמונה בונים לכם טיול מהחלומות במחירים נמוכים! עם שנות ניסיון רבות והיכרות מעמיקה עם כל אזור הצפון, אתם לא תאמינו מה תוכלו לגלות יחד בסיורים מודרכים בצפון! 

מחפשים מדריך טיולים בצפון? התקשרו עכשיו או צרו קשר לתיאום טיול >>>

מדריכי טיולים בקיבוץ משגב עם

קיבוץ משגב עם נוסד כבר בשנת 1945 וממוקם מול הר החרמון מעל כפר גלעדי. חברי קיבוץ משגב עם מגלים פינות טבע חבויות במרחק לא רב מהבית בזכות מדריכי טיולים בקרית שמונה שמוצאים פינות טבע חבויות במרחק קרוב מהבית!

מדריכי טיולים בקיבוץ ברעם

קיבוץ ברעם, שנוסד ב- 1949, קיבץ אשר הצליח לשמור על אופיו שנים רבות ורק לאחרונה ניתן לראות את השינוי בו והמעבר למודרניזציה. חברי קיבוץ ברעם זוכים לחוות את הצפון מחדש עם סיורים מודרכים בצפון.

מדריכי טיולים קיבוץ תל חי

קיבוץ תל חי המוכר לכל בזכות הקרב על הישוב, נהנה מהשירות האיכותי של מדריכי טיולים קרית שמונה. מדריכי טיולים קרית שמונה מגיעים לתל חי לא פעם ולא פעמיים עם טיולים מאורגנים באזור ולפעמים גם לוקחים את חברי תל חי לטיולים משלהם.

מדריכי טיולים בקיבוץ איילת השחר

קיבוץ איילת השחר הנמצא בצפון הארץ בעמק החולה, כאשר מסתכלים למזרח יכולים ליהנות מנוף הררי של רמת הגולן. מדריכים טיולים בקרית שמונה מארגנים לחברי קיבוץ איילת השחר מגוון טיולים מהנים במיוחד.

מדריכי טיולים בקיבוץ מנרה

קיבוץ מנרה אשר נמצא ברכס רמים בהרי נפתלי וצמוד מאוד לגבול עם לבנון ושדותיו החקלאיים של קיבוץ מנרה קרובים לשדות של החקלאים הלבנונים המקומיים. חברי קיבוץ מנרה ממליצים על מדריכי טיולים בקרית שמונה השכנה.

מדריכי טיולים בקיבוץ כפר בלום

קיבוץ כפר בלום, השוכן בצפון עמק החולה למרגלות הירדן פותח את שעריו למתעניינים. חברי קיבוץ כפר בלום פונים למדריכי טיולים בקרית שמונה בכל פעם שהם רוצים לצבור חוויות חדשות באזור הגליל המרהיב.

מדריכי טיולים בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד, הממוקם בחלק הדרומי של הגליל העליון ונוסד בשנת 1946. חברי קיבוץ עמיעד נהנים ממדריכי טיולים בקרית שמונה שבונים עבורם טיולים מגוונים ומיוחדים בכל פעם ומצליחים להאיר להם את הרי נפתלי באור חדש.

מדריכי טיולים בקיבוץ גדות

קיבוץ גדות הוקם עם סיום מלחמת העצמאות ואוכלס בעיקר על ידי אנשי גרעיני נחל ופליטי שואה. מדריכי טיולים בקרית שמונה נותנים לחברי קיבוץ גדות להנות מחוויה חד פעמים עם סיורים מודרכים בצפון.

מדריכי טיולים בקיבוץ גונן

קיבוץ גונן משקיף על נופים עוצרי נשימה של אצבע הגליל ומוקף במעיינות, מסלולי הליכה, פינות טבע, שבילים טבעיים ועוד. חברי קיבוץ גונן מארגנים טיולים משפחתיים רבים עם מדריכי טיולים בקריית שמונה.

מדריכי טיולים בקיבוץ סאסא

קיבוץ סאסא, אשר קיים משנת 1949 והוקם בעיקר על ידי תנועת השומר הצעיר. חברי קיבוץ סאסא פונים למדריכי טיולים בקרית שמונה בכל פעם שהם רוצים להנות מהרי הגליל גם מחוץ לקיבוץ וזוכים לחוויות בלתי נשכחות.

מדריכי טיולים בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים, נמצא באמצע הגליל העליון. הקיבוץ הוקם עם קום המדינה בשנת 1948 בעיקר על ידי עולים מטורקיה. חברי קיבוץ הגושרים מגלים כל פעם מחדש מקומות נסתרים קרובים לבית עם סיורים מודרכים בצפון.

מדריכי טיולים בקיבוץ מלכיה

בקיבוץ מלכיה, אשר ממוקם על הר בגובה של כ- 700 מטר. הקיבוץ גובל עם שדותיהם של כפרים לבנוניים וחקלאים מקומיים. מדריכי טיולים בקרית שמונה נותנים גם לחברי קיבוץ מלכיה להנות מחוויות בלתי נשכחות של טבע בגליל.

מדריכי טיולים בקיבוץ דפנה

קיבוץ דפנה, אשר ממוקם בקצה הכי צפוני של עמק החולה ונמצא במרחק של כמה דקות מהכניסה לגולן. מדריכי טיולים בקרית שמונה מראים גם לחברי קיבוץ דפנה פינות נסתרות של נוף מרהיב במיוחד מהרי הגליל הקרובים.

מדריכי טיולים בקיבוץ כפר גלעדי

קיבוץ כפר גלעדי הוקם בשנת 1916 ופותח בעיקר על ערכי ארגון "השומר". חברי קיבוץ כפר גלעדי לוקחים את כל המשפחה לסיורים מודרכים בצפון עם מדריכי טיולים בקרית שמונה ונהנים מהדרכה מקצועית והמון ידע חדש.

מחפשים מדריכי טיולים בקרית שמונה והסביבה?
באתר קול קריית שמונה תוכלו למצוא סיור מודרך בראש פינה, מסלולים בקרית שמונה, מדריכי טיולים בקרית שמונה ומגוון רחב של אנשי מקצוע מומלצים שנותנים לכם שירות מקצועי ואיכותי במחירים טובים ובמהירות.





אולי יעניין אותך גם:

פרקטים בקרית שמונה >>>
חנות תכשיטים קרית שמונה >>>
תשמישי קדושה בקרית שמונה >>>
שטיפת רכב באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן