כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מדריך טיולים

בקריית שמונה

סיורים מודרכים בצפון – שירותים

אין כמו הנופים של הצפון. הרי הגליל הירוקים שככל שמתרחקים מהם, נראה כי הם מתאחדים עם שמי היום, החרמון המבצבץ בקומתו מעל כולם ונגיעות קטנות של ים וכינרת שרק מי שמביט טוב טוב יכול למצוא. שבילי הטיולים הזורמים בין הרי הגליל כמעט כמו הנחלים הרבים באזור, מאפשרים לכל אדם לקחת הפסקה מהשגרה ולצאת להנות ממשחקים של ירוק וכחול, של טבע ושמיים.

מסלולים שונים באזור מערבים איתם הליכה נעימה בשבילים, יחד עם הליכה בנחלים, טיפוסי הרים אתגריים יותר ואתגריים פחות ומסלולים רכובים שונים. נקודות תצפית שפזורות ברחבי הגליל מאפשרות רגעי מנוחה יפיפיים והיקבים והמסעדות השונות באזור, נותנות לכם את הפריבילגיה להנות מטיולים בשטח עם תנאים של בית (ואפילו יותר).

מדריך טיולים בקרית שמונה בונה לכם את המסלול המתאים לכם ביותר. המגוון הרחב של האפשרויות באזור הגליל מאפשר לנו לבנות עבורכם את המסלול המדויק בשבילכם כדי שכל חברי הקבוצה יוכלו להנות מהטבע המדהים של הגליל ומכל הטוב שהוא מביא איתו!

  • סיורים למיטיבי לכת
  • סיורים למתחילים
  • סיורים אורבניים
  • סיור יקבים
  • סיורים לכל המשפחה
  • סיורים לקבוצות
  • ימי גיבוש לעובדים
  • סיורים קולינריים

וכן מגוון רחב של אפשרויות לסיורים מודרכים בצפון שיתנו לכם טעם של עוד!

מדריך טיולים בקריית שמונה – חוויה חד פעמית!

עם מדריך טיולים בקריית שמונה אתם מקבלים חוויה חד פעמים מלאה ברגעים בלתי נשכחים. כל טיול שנבנה לכם יחד, משלב בתוכו בדיוק כמה שצריך מכל הטוב שתרצו. סיורים רגליים בהרי נפתלי ובנחלים שבסביבה יחד עם עצירה ביקב בה נוכל לנוח רגע מהמסלול ולהנות מכוס יין טוב ונוף בתוך תצפית מרהיבה וטבילה באחד מהמוני המעיינות המפוזרים להם באזור. סיורים בעקבות העתיקות הרבות בסביבה מלווים בהסברים מלאים בדרמה, עצירה בחווה גלילית ממנה נרכיב ארוחת מלכים והלאה אל שכשוך רגליים קליל בנחל קרוב, טיולי ג'יפים, טיולי אופניים וטיפוס הרים, הגליל מציע לכם מגוון הזדמנויות שרק מדריך טיולים בקריית שמונה יכול להרכיב לכם אל תוך חוויה אחת שלמה ובלתי נשכחת!

סיורים מודרכים בצפון לכל המשפחה

משפחות ישראל עולות אל הצפון מתי שרק ניתן, הפקקים הארוכים יכולים להעיד על זה אבל אין מה לעשות, טיול משפחתי בצפון- פשוט שווה את זה. סיורים מודרכים בצפון לכל המשפחה, נותנים לכם להנות מכל החבילה. הרבה פעמים כשמשפחות מארגנות את הטיול בעצמן, ראשי המשפחה צריכים לדאוג להכל, לאוכל, ללינה, לאטרקציות לילדים, ללוחות זמנים, עזרה ראשונה ו"מתי מגיעים" שהופך להיות ההמנון של הטיול.

עם מדריך טיולים בקריית שמונה הדאגה היחידה שלכם היא לא להנות יותר מדי! עם מדריך טיולים בקריית שמונה אתם יכולים להיות לגמרי בתוך החוויה, להנות כמו יתר בני המשפחה מהנופים היפים מבלי לחשב כל הזמן כמה זמן נשאר עד היעד הבא. אתם תגלו פינות חמד עם נופים משגעים שרק מדריך טיולים בקריית שמונה מכיר ותגלו גם מסעדות מיוחדות, נסתרות מעיניהם של התיירים המגיעים לאזור. 

מחפשים מדריך טיולים בצפון? התקשרו עכשיו או צרו קשר לתיאום טיול >>>

הרבה פעמים, אנחנו חושבים שאנחנו מכירים את השטח כי היינו שם פעם בצבא או לפני עשרות שנים באיזה טיול אבל השטח משתנה, השבילים משתנים. כל חורף מביא איתו שינויים כאלה ואחרים בתוואי השטח וכאשר אתם יוצאים לטיול רגלי באזור שאתם לא באמת מכירים – יכולות לקרות טעויות מסוכנות. מדריך טיולים בקרית שמונה מוסמך, מכיר כל פסע מהגליל, נותן לכם גם את הביטחון לגבי המסלול אליו אתם יוצאים וגם את הסיפור שמאחורי הדרכים. עם מדריך טיולים בקרית שמונה אתם מקבלים טיול שכל המשפחה נהנית ממנו וגם את הערך המוסף של ההיסטוריה של האזור, סיפורי הקרוב שנעשו בו או הסברים על המבנים העתיקים והכפרים שנראים באופק.

ימי גיבוש לעובדים – סיורים מודרכים בצפון

סיורים מודרכים בצפון היא הדרך לגבש את העובדים שלכם בצורה הטובה ביותר כך שהם יוכלו לחזור הביתה עם מגוון רחב של סיפורים וחוויות שישארו איתם לכל החיים. סיורים מודרכים בצפון מארגנים לכם טיולים שיתאימו בדיוק לאופי הקבוצה. טיולים קלילים עם ביקורים ביקב, סיור מודרך בראש פינה או סיור בקרית שמונה שמכניס את האורבניות אל הסיור הגלילי, סיורים קולינריים באזור ומנגד, סיורים למיטבי לכת, מדריך טיולים בקרית שמונה שמדריך אתכם בשבילי הצפון הרבים וחושף את הצוות שלכם לנופים מרהיבים בהם יחכו לכם הפתעות שונות.

עם מדריך בקרית שמונה אתם יוצרים לצוות שלכם או לעובדים שלכם את החוויה המלכדת ביותר והמהנה ביותר במחירים נוחים במיוחד. חוויה בלתי נשכחת בגליל, מאפשרת לקבוצת העובדים שלכם להתגבש, להכיר, לצחוק ולהנות יחד מיום שלם של צבירת חוויות וזיכרונות. היציאה מהשגרה, הנופים המרהיבים, הפעילויות המיוחדות בתפאורת הגליל, התמודדות עם קשיים לפעמים ובעיקר, ההנאה של כל חברי הקבוצה מה-"יחד" שנוצר אחרי שמסיימים את המסלול. הנסיעה המשותפת ברכב ההסעה כאילו ומחזירה אותנו לימי בית הספר והופכת להיות המקום בו מסכמים כל אחד את הטיול עם חבריו החדשים.

פנו עוד היום אל מדריך טיולים בקרית שמונה שבונה לכם את המסלול המתאים יותר לצרכים שלכם! רוצים להנות מספורט אתגרי בצפון? מעוניינים בסיורים קולינריים וביקורים ביקבים? מסלולי טיולים בנחלי הצפון? ביקור מודרך בעתיקות המפוזרות באזור או בעקבות הקרבות על הגולן והגליל? מדריכי טיולים בקרית שמונה, יוצרים לכם את הטיול המושלם במחיר נמוך במיוחד כדי שגם אתם, תוכלו להנות מכל היופי הזה שיש למדינה שלנו להציע! 

עם סיור מודרך בצפון אתם יוצרים חוויות שיהפכו לזיכרונות, מתחברים יותר ויותר אל חבריכם לטיול, לומדים להכיר צדדים חדשים בהם וגם בכם ויותר מזה, אתם נהנים מחוויה חד פעמית ובלתי נשכח שתלווה אתכם לאורך החיים עם אינספור רגעים מאושרים. מדריך טיולים בקרית שמונה מתאים לכם את הטיול הבא שלכם!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

פרקטים בקרית שמונה >>>
חנות תכשיטים קרית שמונה >>>
תשמישי קדושה בקרית שמונה >>>
שטיפת רכב באזור קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן