כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מדריך טיולים

בקריית שמונה

ברוכים הבאים למגזין הטיולים שלנו!

כאן תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים לדעת לטיול הקרוב שלכם! מאמרים וכתבות, עמודי עצות ומדריכים שיעזרו לכם לבחור את מסלולי הטיולים הטובים ביותר בצפון שיתאימו לכל טיול שרק תרצו! עם מדריכי טיולים בקריית שמונה שבונים לכם טיולים מותאמים אישית לצרכי הקבוצה שלכם ועם הידע שתקבלו כאן במגזין שלנו – כל מה שאתם צריכים לארגן זה רק כובע ובקבוק מים!

הצפון מלא במסלולים מהממים ואפשרויות בילוי שונות ומגוונות! בין אם אתם רוצים להיות מוקפים בטבע מתפרץ ובין אם אתם רוצים סיור קולינרי שכולל בתוכו את יקבי הצפון האיכותיים, תוכלו למצוא כאן את כל הפרטים שאתם פשוט חייבים להכיר!

מחפשים מדריך טיולים בצפון? התקשרו עכשיו או צרו קשר לתיאום טיול >>>

טיול משפחתי או קבוצתי בצפון נותן לכם לקחת הפסקה מהחיים ולהקיף את עצמכם בנוף עוצר נשימה שיחזיר לכם את השלווה אל הנפש, נותן לכם כוחות מחודשים ויצור לכם ולחבריכם חוויות בלתי נשכחות!

אנו מזמינים אתכם ללכת איתנו בשבילי הידע ולגלות עוד ועוד על העולם המלא באפשרויות שמביא איתו אזור הצפון הכל כך פסטורלי ויפה שיש לנו במדינתנו הקטנה. צאו איתנו אל המסע אל תוך הגליל עם אינספור סיפורים, עובדות ומדריכים שיכניסו עוד עומק לחוויה שלכם ולטיול המיוחד שאתם יוצרים יחד עם מדריך טיולים בקריית שמונה.

המגזין שלנו נותן לכם רעיונות לטיולים ולסיורים מודרכים בצפון, מגוון הצעות מיוחדות שלא הכרתם וכן השראה רחבה לאופי הטיול שאפילו לא ידעתם שאתם רוצים לצאת אליו! היכנסו אל דפי המגזין ותהנו מהשראה למגוון הרחב של טיולים ומסלולים שהצפון מחביא עמוק בתוכו.

אז יאללה למה אתם מחכים? צאו לסיורים מודרכים בצפון גם בקריאה במגזין שלנו!

המדריך שלנו חברמן

המדריך שלנו חברמן מי מאיתנו לא זוכר את מדריכי הטיולים מקרית שמונה, שעשו לנו סיורים מודרכים בצפון במסגרת טיולי בית הספר או מסעות התנועה? מדריך הטיולים

קרא עוד »

האוצר שמתחת לגשר

האוצר שמתחת לגשר בגליל, לא הרחק מקרית שמונה, נולדה המשוררת נעמי שמר, שכתבה את השורות: "לטיול יצאנו/כלנית מצאנו"… אבל מה בעצם חיפשנו? אגדה עתיקה מספרת

קרא עוד »

אין לנו ארץ אחרת

אין לנו ארץ אחרת מארק טווין, בספרו: "מסע התענוגות אל ארץ הקודש" מלפני כמאה וחמישים שנה, מתעד את מסעו מארצות הברית של אמריקה לארץ ישראל.

קרא עוד »
דילוג לתוכן